Framtidsplaner för maj, sommaren och hösten..

Jag har börjat få lite panik eftersom jag börjar inse hur fort de kommer gå tills jag är klar här borta med au-pairandet och måste bege mig hem till svearike. Lite läskigt är de allt!


Nu i maj kommer Emma komma hit för att hälsa på mig memorial weeken:) Vi ska sedan ut och göra en kortare resa veckan efter de troligtvis till Las Vegas och Grand Canyon, de visar sig senare denna vecka när jag fått mitt visa kort igen så vi kan boka.


Alldeles efter det så blir de troligen att jag följer med min värdfamilj till Yellowstone. Yellowstone är ett jätte stort naturreservat som tydligen ska vara väldigt häftigt! Vi får se om jag följer med dem, är lite sugen på att inte följa med och få va för mig själv lite eftersom jag kommer få va med familjen extremt mycket på nästa resa som kommer...


Nästa resa efter det kommer fort efter de, i princip en vecka eller så. De är nämligen så att A planerar att vi ska göra en lång resa under hela sommaren på 5-6 veckor! De är inte säkert att de blir av ännu men troligtvis och de är både på gott och ont för jag både fasar och längtar lite. Resan som hon planerar att vi ska gör är att vi ska ut på en jätte lång road trip med inte mindre än östkusten som mål, New York, Connecticut, Massetusets och Main! Familjen har släckt i Cape code och lite andra ställen där uppe så därför tycker hon att de skulle va kul att köra hela vägen dit och stanna på en massa ställen på vägen och hälsa på lite vänner och sånt och kolla på lite se värdigheter. Och till råga på allt så kan inte L vara med mer än två veckor eller så, så han kommer flyga och möta upp oss. Och jag och A kommer va själva med barnen resten av tiden.

Vi får vell se om de blir av...


Nästa grej efter de är att mamma kommer hit! Hon kommer troligtvis komma samma vecka som vi kommit hem från lång resan. Mamma och jag kommer sedan köra till en ranch för att rida i bergen:) sen kommer hon stanna ett tag till här i Denver och även hjälpa mig att få hem till saker till Sverige.


Efter att mamma har åkt så är de en månad då vi inte har några resor alls vad jag vet nu och de är också min sista månad som au-pair och ända fram till dess kommer dessa resorna i princip avlösa varandra med start när Emma kommer hit! Och september kommer flyga förbi som ingenting de kan jag känna på mig redan nu!


PANIK!! All min tid kvar som au-pair kommer bara försvinna känns de som:O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0