Härlig Söndag

Söndagen inledds som sagt med jobb, vilket inte va så jobbigt. När jag slutat så körde jag downtown för att möta upp Linnea för lite lunch och annat mys:) Vi började med lunch och lite strosande i lite affärer, när vi gjorde de så hade de spruckit up igen och solen sken som bara den! Så bestämde oss för att köpa en glass och sätta oss i solen och njuta av värmen och solen. Vi satt länge och väl och tjatade om massa skit innan vi köpte med oss en sallad till dinner och förflyttade oss till city park för picknick och en promenad i när solen gick ner över Denver och bergen:) Jätte härlig dag och mitt humör har varit på topp hela dagen och jag har skrattat som bara den, jätte skönt va de:P


Glass:)

Soling och en massa prat!

City park!

Solnedgång över Denver...

Björn kramar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0