Kings of Leon

Har precis klickat hem tre biljetter till Kings of Leon på red rocks den 1 september! Ska bli asnice att gå på en konsert där, hoppas att de är fint väder bara!

För övrigt så är solen framme idag så de verkade som om vårat sjungade här hemma igår fungerade!

Och föresten, innan idag så pratade jag också ur mig själv från att få en parkerings böter!!!! Jag åkte en sväng till Cherry creek för att gå till chase och stätta in lite pengar på mitt konto och jag Ev med mig eftersom jag jobbade.. De höll på att fixa vägen precis utanför chase så man kunde inte parkera där så jag körde en bit ifrån och sen kom jag på att jag inte hade några mynt så jag kunde inte parkera på vägen så jag parkerade på en parkering som bara är till vissa affärer och tänkte att de borde ju gå bra om jag bara springer till chase fort farm och tillbaka... När jag kom tillbaka till bilen med ev på armen så kommer de en dam, som bara "I saw you parking here but you didn't go to any of this stores....." shit i'm screwed va min tanke. Så jag kasstade in Ev i bilen och började prata med tanten och lurade i henne att jag hade varit i en annan affär som låg precis jämte och att de inte fanns några parkeringar och att jag var jätte stressad för jag var tvungen att hämta Em från skolan och bla bla bla typ. Och tillslut så sa hon jag låter dig gå för denna gången bara för att de och för att solen skiner och de är så fint idag!! Så jag tackade tanten typ tusen gånger och hälsade henne en bra helg och en massa mer och åkte där ifrån utan någon p-bot!!:D

Så med denna början på helgen kan inte helgen bli annat än bra eller?

Kommentarer
Postat av: L-O med vänner

Hello!

Jag och Leena sitter hos Håkan & Josefine och har precis ätit en god grillbuffé. syrenerna blommar och solen skiner, livet leker!!

Hur har du det?

2011-05-21 @ 21:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0