Leedig idag:)

Idag är jag ledig hela långa dagen jätte skönt är de! Dessutom strålar solen ute så jag ska bara snabb skypa med mamma, som för övrigt skulle varit vid datorn för 40 minuter sen men är fortfarnde inte de! Väntar ett tag till sen sticker jag om hon inte kommer:P
Planen idag är att träna, sitta i solen som just nu skiner och även umgås med Ellen innan hon sticker till värmen den lilla skiten.

Hörde föresten att de snöar hemma! Kul för er;)
Nu ska jag ta tag i att städa mitt rum lite och starta en maskin tvätt.
Hörs senare!

Och föresten kommer ni ihåg vad som händer om två dagar?! Jag fyller äntligen 21år!!:D

Kommentarer
Postat av: Johanna Ekheim

Hej! Kom in på din blogg och av ren nyfikenhet undrar jag, hur många familjer har du varit au pair åt? du har varit au pair på tre ställen, berätta mer!

2011-05-03 @ 20:31:01
URL: http://johannaekheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0