Söndag och jobb 7am

Godmorgon, denna söndag jobbar jag morgon! Började redan kl 7 och jobbar nog fram till 12, planen va först till 9 men sen frågade A om de kunde få åka ut på en liten cykel tur hon och L så jag tänkte varför inte liksom de kan jag bjuda på:P

Just nu sitter jag i denna eviga ishall medans C är nere på isen och kämpar på sina "dubbel axels". Usch jag är en sån dålig au-pair som knappt har någon koll på vad de olika sakerna är som hon pratar om men jag tror att en dubbel axel är när man hoppar upp i luften och snurrar 2 varv:)

Vet inte vad som händer senare idag när jag har slutat jobba vi får vell se vad dagen bär härn helt enkelt, en sak som är säker är i alla fall att solen skiner och de är blå himmel!! Så om inte annat kan man du alltid ta sig till en park och njuta av solen lite.

Nu ska jag hålla lite koll på hur de går för ungen där nere så jag kan säga något vettigt när A frågar när vi kommer hem:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0