Tråkväder!

De är tråkväder här i Denver! Inte sol och inte regn, utan bara grått... med lite små sol glimtar på några minuter ibland. Men ändå jag är trött på grått nu! JAG VILL HA SOL!! Efter regnet förra veckan så fick vi en dag sol precis som om de skulle räcka, nu får faktiskt vädergudarna ta och skärpa sig innan jag går under!


Om en vecka och två dagar så är Emma här!!:D Helt sjukt! Jag fattar inte var tiden tar vägen!! Pratade med Emma innan idag längtar som bara den efter henne nu:P


Min mamma har nu mera också bokat flyg biljetter hit till Denver! Hon kommer i den 19 augusti två dagar innan vi ska åka till Ranchen som vi ska åka och rida på:) Sedan stanna hon ca 2 veckor! Och ska sedan ta med mig en massa saker hem åt mig eftersom jag kommer komma hem lite drygt en månad efter att hon åkt hem! Läskigt! (tro de eller ej men jag är lite nervös för att komma hem till sverige igen redan nu!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0