Valborg

Igår så fick vi fira valborg på vårat egna lilla sätt eftersom man inte firar de här i usa. Så Ellen och jag fick gå ut och brännde lite pengar i stället för att bränna bål som hon så fint uttryckte de. Vi va först och åt på Yard house och sedan gick vi till cheesecake och tog ett glasvin i baren och skulle dela på en cheescake och snacka en massa skit;). Men vi fick knappt fick i oss halva cheesecaken och då va vi så mätta att vi häll på att dö efter åt!!! Jag var fortfarande mätt när jag vaknade imorse vid 6.45 för att jobba vid 7!


Just nu sitter jag i ishallen och kollar på C när hon tränar och jag håller på att frysa ihjäl!!! Jag vill bara hem och lägga mig i min varma säng igen! Men de får vänta några timmar tills jag har slutat vid 1 i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0