Börjar fatta

Förlåt,förlåt,förlåt!!!!! Men de känndes som om jag behövde landa mentalt lite här hemma och bara ta en paus från allt:P
Nu har jag iaf varit hemma i över en vecka och jag har börjat fatta att jag faktiskt är hemma i sverige och de är inte en drömm eller något sådant... men nu har de mer börjat övergå till att de känns som om de senste nästan två åren är en drömm istället!
Jag har börjat vänja mig vid att alla pratar Svenska runt om kring mig hela tiden och jag kan inte prata vildt och brett om alla andra som jag vill för dom förstår faktiskt vad jag säger! Och svenska i affärer mm har jag också börjat vänja mig vid.. även om jag i början tyckte att de lät jätte konstigt och höll på att göra bort mig totlat en gång då jag började prata på englska i affären och även här hemma också några gånger men de går bättre och bättre för mig:P
Jag har också börjat komma in i rätt tidszon och kan sova som en normal människan och inte vara helt utmattad på dagarna för att i min hjärna så är de natt.

Jag har dock redan börjat bli uttråkad och börjat fundera på vad jag ska hitta på för att lösa detta, men inte riktigt kommit fram till något... väntar på ett besked innan jag kan bestämma mig eller stryka de:P

Nu ska jag återgå till min tacopaj så den blir klar någon gång!
Lovar att jag ska bli lite bättre på att uppdatera, och även försöka göra någon sorts sammanfattning med blider!

Kommentarer
Postat av: Sandra

HÄR SKA INTE STRYKAS NÅ ;)

2011-11-03 @ 18:29:49
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0