Jobbsökande...

Just nu håller jag på förfullt att söka efter ett jobb, går kanske inte jätte bra för mig men de går frammåt iaf.. Har kommit fram till att jag hatar att skriva personliga brev. Hur lätt är de att skriva om sig själv liksom?? Och sen att man typ måste skriva ett nytt till varje jobb man söker är ju lite onödigt tycker. Men vad ska man göra?! Jag har inte så mycket val, jag måste ju skaffa ett jobb annars blir jag galen.
Imorgon ska jag till vikarieförmedligen på ett möte så förhoppningsvis så kommer jag kunna få vikariera på förskolan.

Nu ska jag återgå till att baka mitt knäckebröd, i brist på annat att göra:P
Satt lite och fixade med ett inlägg med bilder från usa, ska försöka göra de klart sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0