Solen skiner i Växjö

Solen skiner som bara den i Växjö för andra dagen i rad!! Detta är inte jätte vanligt så här års i regninga Växjö så man blir super glad och får massvis med energi:) Dagen idag har jag börjat med ett afro dans pass på Friskis, där jag nu har skaffat ett kort för jag står inte ut med att inte ha något att göra så då nu kan jag i alla fall gå och träna och få bort rastlösheten:P
Strax ska jag hem till pappa och fixa och städa lite eftersom han ska ha visning av de på onsdag så jag ska se till att få de tipp topp tills dess!

Min plan nu mera är att jag ska va hemma här i Växjö ett tag och jobba så jag får i hopp lite pengar, ska bara hitta ett jobb först:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0