Arbetslös..

Jahopp då va man arbetslös, ingen au-pair längre!! KONSTIGT! Igår va de en bra dag, jag va i stortsätt hela dagen med Ev och åkte runt och gjorde en massa roliga saker:)
Vi började med Monkey bizness(inne lekplasts med hoppborgar/klätter ställningar och en massa annat) där han fick springa och leka av sig en massa innan vi åkte vidare till en lekplats och åt lunch och lekte ännu mer! Efter vi hade tröttnat på de så åkte vi vidare och spenderade 3 timmar på Denvers zoo!
När vi väl kom hem så kom Em och C hem också och jag gjorde middag till ungarna och sen åkte jag till Costco med Em och Ev och handlade mat innan jag åkte hem och slängde dom allihoppa i säng och gosade lite med dom:)
Costco, nu har dom börjat med jul grejerna i affärena,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0