Denver i´m back!

Nu är jag tillbaka i Denver efter en något kronlig flygresa... Allt såg jättebra ut, planet var i tid alla var bordade och vi lyfte. Men precis när vi kommit upp i höjd själva startningen var klar så säger dom i högtalarna "ladies and gentlemens do we have a doctor or any other medical person onbord of this ariplane?" sånt som bara händer i film typ! De va en ganska så ung kille/man som något hade hänt med så han hade blvit hastigt sjuk. Så han fick ligga ner längst fram och han fick syrgas och en massa, jag satt långt bak så jag såg typ inte vad som hände.. Men efter bara någon minut så medelar dom att vi kommer vända och flyga tillbaka till Santa Barbara för att han behöver åka till sjukhuset och få vård. Så vi vänder och landar, dom tar av honom från planet och sen 1,35 minuter senare än när vi startade första gången så flyger vi iväg igen! Så när jag väl kom till Denver så va jag senare än jag tänkt... så jag åkte hem och har nu pussat och kramat på barnen en massa och ätit god middag med min värdfamilj:)
Nu är jag helt slut så de blev ingen utgång ikväll för mig även om jag hade planerat de men jag orkar helt enklet inte och klockan är redan 23 så jag får ta igen de någon annan gång!

Kommer en uppdatering om Santa Barbara och LA också imorgon förhoppningsvis!

Nu ska jag blunda för kaosen i mitt rum och sova en god natts sömn!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

KOOOOM TILLBAKA

2011-10-23 @ 08:43:57
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0