Driving....

Vill bara säga att jag spenderar näst intill hela mina arbetsdagar i bilen! Hämtas och köras till aktiviteter/skola/playdates mm och är de inte ungarna jag kör runt på så är jag ute och gör en massa ärende så då kör jag runt till en massa affärer.
Idag har jag kört till hundparken, isrinken, till C kompis, wendys, jump street, C kompis, hem, C kompis, C dans, lek grejen på donken och snart ska vi köra tillbaka och hämta C på hennes dans sen blir den hem som gäller!
Heelt sjukt! Börjar bli lite trött på att sitta och köra runt hela tiden men ungar som tjabar om allt i baksätet och själv är man så trött på de så man inte ens vill lyssna på radion utan ha de helt TYST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0