Godmorgon godmorgon

Idag är de lite tungt i huvudet och hela kroppen.. Men igår kväll hade vi dessto roligare och mådde på topp!
Tess och Ellen kom hit i igårkväll när jag hade slutat jobba så jag svirade om och vi tog några drinkar innan vi drog oss downtown, närmare bästämmt suit 200 för att dansa loss ordentligt! Kul hade vi och dansade gjorde vi som bara den, vi träffade en massa kul människor, skrattade till vi fick kramp och tillsist så frös vi sönder oss!!
Så runt 5 imorse landade våra huvud på kuddarna här hemma hos mig. Och redan vi 7 va jag vaken och kunde inte sova mer... och på dom två timmarna ska jag klara av en 10 timmars arbetsdg, hur ska detta gå?
Men de va de värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0