Höst i Denver

Det har blivit höst i Denver!! När jag åkte hemifrån va de knappt några löv som hade bytt färg eller fallit ner på marken, men idag har jag upptäckt att mycket har hänt under 10 dagar! Alla träden skiftar i gult/rött/brunt och en massa löv ligger på marken. De är jättefint, jag älskar de!!
Idag har jag varit downtown med Linnea och lunchat och sedan glidit runt på 16th street mall och bara njutit av Denver downtown för en sista gång för mig, denna gången i alla fall:P
Sedan bar de vidare för kvällens middag med Ellen och sedan hem till henne lite för att fixa bort min "hårfärgnings oskuld" hihi... De är typ samma fär som innan bara lite jämnare inte en massa solblekt typ.

Idag fick jag även säga hejdå till mina föräldarar här på andra sidan Atlanten, A och L. L skulle iväg och gå på jobbkonferans och A skulle med så de blev som en liten semester för dom. Avskedet gick väldigt fort eftersom dom hade brottom som vanligt.. men de va ganska skönt att de gick så fort för då blev de inte så utdraget och jobbigt liksom. Ändå lite jobbigt då och nu om jag tänker på de, jag kommer sakna dom massvis! Men vi kommer träffas igen för eller senare de är jag säker på!!
Så nu är de bara jag, barnen och en nannie här hemma tills jag åker hem. Börjar inse att de kommer bli sjukt jobbigt att säga hejdå till barnen och att dom kommer bli jätte ledsna också! För dom blev jätte glada när jag kom hem igår, och den ända som verkligen förstår att jag ska åka så snart igen är C som är äldst och hon går runt och kramar mig så fort hon kan.

Nu ska jag se om de går att göra något åt min packning innan de är dags att sova! Imorgon har jag en låååååång dag framför mig med en massa att göra!

Kommentarer
Postat av: Jan Nordic

Flyg till Denver?

Denver, Colorado, vid foten av vackra Klippiga Bergen, är ett pulserande nav för kultur, idrott och friluftsliv. En välkomnande stad under en blå himmel, där solen skiner 300 dagar om året. Med sin blandning av storstadsliv och utomhusäventyr, har Denver allt. Belägen på stranden av South Platte River på en höjd av 1609 meter över havet, är den porten till Klippiga Bergen. Numera huvudstad i Colorado och statens folkrikaste stad. Flyg till Denver med Icelandair!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0