Packning...

Man tycker ju att jag borde ha lärt mig att packa vid de här laget.. men de verkar inte så... jag har massor kvar att packa men jag bara strejkar mot de och blundar varje gång jag går in i rummet. Jag behöver någon som sitter och säger till mig att jag måste packa och som säger till mig vad jag ska packa och vad jag ska slänga eller ge bort, för de här går inte!! Jag kommer stå imorgon på morgonen och packa i panik:S
För er som inte vet hur de är att packa ner hela sitt liv i två några väskor, så kan jag säga att de är HÄMSKT! förstår inte ens varför jag funderar på att göra detta igen...

Nu ska jag fortsätta med att föra över bilderna på mina värdbarn till en av familjens datorer och sen ska jag till banken och fixa med mitt bankkonto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0