Skrev detta på flyget mellan Chicago-Frankfurt

No longer in USA

Nu befinner jag mig inte på Amerikansk mark längre, utan ute på havet mellan Canada och Grönland cirka 11,000 meter upp i luften. Jag har 5 timmar kvar av flyget mellan Chicago och Frankfurt och jag har tröttnat på att flyga… Vill bara sova för jag är helt slut men jag kan inte somna dumt nog. Planen var att jag skulle hålla mig vaken på första planet mellan Denver och Chicago men de gick bra i så där 10 minuter sen total däckade jag och sov typ hela vägen dit. Så jag får vell skylla mig själv för att jag inte kan sova nu. Kommer säkert va svintrött när jag sen sitter på Frankfurts flygplats och väntar på nästa flyg hem, för jag har för mig att jag har några timmar där att döda.


Jag kan fortfarande inte förstå att jag kommer va hemma om 9 timmar! Jag kommer sova i min egen säng i mitt eget rum nästa natt!!! Hur sjukt är inte de?


Innan jag åkte till flyget idag så packade städade jag mitt rum och la ihop de sista innan Amanda kom och hängde med mig lite och sedan körde till flygplatsen söt som hon är:) In checkningen gick också bra, den ena väskan vägde 49pounds och den andra 68 pounds. Så de blev en övervikt som räknat. Men mitt tipps är att inte ha övervikt när vi åker med united i alla fall för de blir dyrt som satan men vad gör man inte för sina saker, kläder & skor?


Igår så tvingades jag också säga hejdå till de andra tjejerna i Denver. Lite jobbigt som vanligt men förhoppningsvis så träffar man vissa av dom igen i livet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0