Santa Barbara City College

Nu har jag som sagt förflyttat mig från LA till Santa Barbara för att hälsa på Sandra:) De är jättekul att träffa henne igen och de känns precis som om de där 1.5 åren sedan vi sågs på inte finns. Vi plockade liksom upp de precis där vi slutade:) De är som man säger vissa vänner får man för en kort stund i livet och vissa stanna för evigt, tror detta är en sådan vänskap:)

Santa Barbara i sig är jätte fint, staden ligger precis vid havet och har ett litet sött centrum och allt är omringat av typ två berg! Santa Barbara city collage är också jätte fint. Och jag är nästan en "tiny bit" sugen på att kanske plugga där i framtiden. Bara för någon/några terminer för att de är kul liksom:P (Vet någon som inte kommer gilla att läsa de) Jag kan nog dok inte göra de till våren för sista ansöknings dagen är de 1 nov så då skulle jag få rappa på rejält nu....men de går säkert om man verkligen skulle vilja....
Men vem blir inte sugen när skolan ligger som de gör liksom,
Lånade en liten blid från google från fotbolls planen på skolan


Kommentarer
Postat av: Sandra

BÖRJA PLLUGGGAA HÄÄÄR. KOMSI KOMSI KOMSI :)

2011-10-19 @ 08:30:05
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Ellen i Colorado

var ju du som inte ville plugga BARA en termin..var ju så lite;);)...

2011-10-21 @ 00:44:14
URL: http://esfc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0