Vädret..

Vädret är lite hotande här i Denver för min flygresa. Idag har de nämligen varit varmt och soligt och skönt men imorgon så hotar dom med SNÖ! Förhoppningsvis så börjar de som regn och regnar bara på dagen sen börjar de snöa på kvällen/natten. Annars kan mitt flyg var i farozonen, och jag orkar inte med krongel. Så snälla vädergudar låt de inte snö innan kl 2 imorgon!!

Håller fortfarande på med min packning och jag ligger inte bra till fortfarnde, vägde min andra väska nu och den vägde 68 pounds, får väga up till 70 för att vara i första prisklassen för övervikt och jag tänker inte ha mer än så heller så nu kommer jag få börja slänga igen för jag har fortfarnade lite som ska i den som jag inte har fått i ännu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0