2 veckor

Om 2 veckor så jobbar jag min sista jag min sista dag som au-pair!! Känns jätte konstigt jag har ju ändå varit de ett bra tag nu. Och sen kommer ju de jobbiga att säga hejdå till barnen och familjen. Men de behöver jag tack och lov inte göra förens den 25 men ändå de är snart de också.
Pratade med Ev om de idag och försökte förklara för honom att jag skulle åka iväg snart, men de går liksom inte att få in i hanns lilla 3 åriga hjärna. Jag sa att jag skulle åka till "the candy lady" (som är mamma,hon hade godis med sig när hon kom hit så därför är hon för evigt "the candy lady") och att jag inte skulle komma tillbaka till dom på ett bra tag innan jag kom och hälsade på. Men de gick inte in alls för typ 2 sekunder senare så pratade han om julen och att han skulle be Santa att köpa ett racecar track till mig. SÖTUNGE! Usch de är så jobbigt när dom inte förstår! Em och C kan man ju ändå prata med om de och dom förstår att man kommer lämna dom snart och inte kommer komma tillbaka på länge.. USCH.. de kommer bli jobbigt denna gången också. Kan nästan lipa över de nu.

Men känner ändå att jag är klar med detta nu så de ska bli skönt att få avsluta de också, och komma hem till Sverige! Längtar faktiskt lite på riktigt nu, har inte riktgit gjort de innan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0