...

Blev bara 1h och 15 minuters jobb för mig idag! Tror att de är en kombination av att ungarna går i skolan och att A vill försöka "vänja" sig av med att ha en au-pair som är annledningen till att jag inte jobbar så mycket. Eftersom hon säger att hon inte ska ha någon alls efter att jag har åkt.. Vi får vell se hur de går, hoppas så klart att de går bra för de är ju de hon vill. Men jag tror att de är svårt när man alltid har haft någon som bott och jobbat med dom i över 10 år sedan K, mitt äldsta hostkid, var bäbis!

Efter jobbet fixade jag lite och åt middag innan jag träffade Amanda på starbucks:) Sedan dess har jag otroligt nog stått på crossen i 1timme, fick ett träningsryck! Måste till gymmet imorgon också!! Nu får de va nog måste komma igång med min träning. Annars kommer jag få ryck på mig själ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0