Godnatt

Klockan är halv 1 och jag är inte alls trött konstigt nog men jag ska gå och lägga mig ändå och försöka sova så jag kan komma upp imorgon och gå up på en morgon promenad eller kanske en sväng till gymmet innan jag börjar jobba vid 11 och ska jobba ett månster pass ända till 9 på kvällen så jag har 10 timmars jobb imorgon lååång dag. längesedan så de är vell på tiden.
Idag har jag jobbat eftermiddag och vi har städat och fixat i ungarnas gardrober så allt är tip topp tills de att jag åker! Imorgon kommer de också en massa gäster hit, em´s klass ska ha träff och middag här, men de ska tydligen bara va föräldararna så jag ska hålla ungarna borta så mycket jag kan kan av kvällen. Jag har börjat tröttna på alla fester som vi har hela tiden..i fredags var ju em´s fotbollslag här och helgen innan va de också någos lag eller klass eller något som hade fest här!! Fattar inte hur A och L pallar med de...

Nop nu ska jag sova!

P.s Om exakt en månad sitter jag i luften just nu på väg hem till Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0