Gokväll

Nu har mamma åkt hem och hon landar dessutom i köpenhamn om cirka en timme om inget är försenat. Jag körde henne till flygplatsen imorse vid kvar i 6, tidigt som tusan för och min trött kropp så när jag hade sagt hejdå till mamma och kört hem så gick jag och la mig och sov i någon timme till. Va inte alls så jobbigt att säga hejdå till mamma idag eftersom jag vet att vi kommer träffas om mindre än två månader(7 veckor) igen!
Mamma tog också med en väska hem till mig så nu kan jag ta med mig två resväskor också plus carry on!

Imorse va de svin kallt! De va precis som om de solg om till höst för två nätter sedan för tempratuern sjönk jätte mycket på natten och de blev inte mycket varmare än 20 grader varmt under dagen vilket är lite skönt. Sa till mamma här om dagen att jag va så trött på värmen och att typ konstant svettas lite eller iaf vara klibbig hela dagen! Så även om de är lite kallt nu så är de skönt:)

Ska försöka få upp ett inlägg med bilder men jag måste fixa lite med dom först..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0