Jobb nästa

Strax ska jag börja jobba! Ska åka till Whole foods först tror jag för att köpa lite mat så jag kan laga mat ikväll. För idag har jag lovat A att jag ska göra köttbullar, potatismos och brunsås! Grannarna ska också komma över så jag känner att jag har lite press på mig att de ska bli bra, men de ska nog gå... Lite kul är de i alla fall:)
För övrigt så har jag jätte ont i halsen idag!! Och har frusit som bara den under natten och då hade jag ändå långa pjamas byxor och långarmadtröja på mig. Hoppas inte att jag håller på att bli sjuk, känns som om jag var de nyss ju!

dags att komma ur myskläderna och hopp i lite vanliga kläder så jag kan dra till affären!
Hörs senare:) btw så la jag nyss upp lite bilder från hockeyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0