jobb om 20 minuter..

Känns som om jag inte jobbar något alls längre! Idag skulle jag börjat 3 och jobbat till 9.30 men precis innan 3 smsade A och sa att hon inte behöver mig förens vid 4.30.. Och hela förra veckan började jag inte innan 1 någon dag!
Jag klagar inte, men de känns lite ovant eller typ konstigt att inte behöva jobba. För innan sommaren och i början på sommaren så jobbade jag verkligen exakt 45 timmar per vecka hela tiden!!

Idag har jag inte kommit jätte långt utanför huset, men jag har gjort lite andra saker. Skypa med Sverige x2, tvättat och vikt tvätt, fått in alla biderna i min mac(snart i alla fall), försökt få ordning på rese grejerna, varit en kort sväng till postkontoret m.m

Nu ska jag gå upp och se om någon är hemma så jag kan ta hand om de är små viljuren några timmar:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0