last night

Igår kväll brev de en väldigt spontan utgång som va jättekul. De va ju såå sjukt längesedan jag gick ut innan de!! De började med att Ellen, jag och Tess bara skulle ut och äta och bara ta en drink. Men när vi hade ätit klart så satt vi där och ingen av oss ville gå hem utan vi ville göra något mer så vad gjorde vi då? Jo vi gick till den lokala baren i Golden eftersom vi redan befann oss i Golden. Väl där upptäckte vi att de va ladies night och att vi fick dricka gratis mellan 9 och 12.... så ni kan ju gissa hur den kvällen slutade. Kul hade vi alla fall och någongång under natten tog vi oss hem till Ellen och slocknade i henne säng.
Idag börjar jag jobba vid 4 så de va lugnt för min del så jag har vilat upp mig i sängen i några timmar nu, men lär nog inte komma någonstans innan jag börjar jobba för huvudet bultar fortfarnde på ganska så bra..

ska försöka få upp bilder från igår kväll, bara de att jag har inga bilder på denna datorn ännu och måste fundera ut hur jag ska få de, men jag tror de är lättast att gå till Appel och låta dom flytta över allt åt mig så slipper jag krongla;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0