:S

Usch jag mår inte alls bra, mår jätte konstigt! Igår kväll mådde jag jätte bra fram till typ 10 någongång då jag helt plötsligt blev jätte illamående och var typ tvungen att spy direckt.. precis efter mådde jag bra igen men sen kom frossan, huvudvärken och magonten. Så inatt låg jag vaken länge och kunde inte sova.
Men när jag väl vaknde imorse så mådde jag över förväntan och gick upp och jobbade. Jag vågade inte riktigt äta men jag ville liksom testa ändå så jag åt lite och mådde genast sämre.. men sedan bättre..
Nu är jag ledig fram till 4 då jag börjar jobba igen. Och åt nyss lite pasta vilket jag inte skulle gjort för nu känns de som om maten är ända upp i halsen på mig, precis som om jag inte kan svälja de riktigt..

Ska försöka ta en nap nu så jag mår lite bättre och kan jobba i eftermiddag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0