Taylor Swift

Kom precis hem från Taylor Swifts konsert:P A hade köpt 4 biljetter så att C skulle få ta med dig två kompisar om hon ville men de slutade med att hon bara ville ha med sig en kompis så då frågade dom mig om jag ville följa med. Så jag tänkte varför inte de kan ju va kul, och visst de va tyo jag och alla små tjejer och deras mammor där. Fast de fanns några undantag, typ precis bakom oss va de 5 killar i typ 16 års åldern!!! Och dom stod till och med upp och sjön iböland!! hihi.. Men de va i alla fall kul, Talyor gjorde en bra show:) A och jag stod och dansade och fjantade oss som bara denn och C tyckte vi va jätte pinsamma.. men, men tror inte tyckte de va så farligt egenligen och hennes kompis tyckte också de va kul, så de va typ 3 mot 1 :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nefan! Nu är jag avundsjuk!

2011-09-28 @ 18:31:39
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0