4 veckor

Idag är de fyra veckor sedan jag blev goskännd av au-pair care och där med möjligt att se för familjerna.
Just idag känns de som om jag aldrig kommer komma iväg, jag menar jag har bara haft en familj som har hört av sig på EN månad! är inte de lite väl dåligt eller? snälla om de är någon au-pair, bilvande som läser detta komentera om hur länge ni väntat. 
Funderar på om jag ska gå med i någon annan oranistion också eller inte oranisation på de sättet de finns ju lite olika hemsidor för värdfamiljer och au-pairer att hitta varandra på och då kanske man kan skriva på sin profil där att man vill gå genom en organisation och redan är med i sts. För om man inte går genom en riktigt organisation så får man ju inget riktigt au-pair visum. Den läxan har jag ju redan lärt mig med den första familjen som jag hittat privat och skulle åkt till först, som jag har berättat innan, i mitt första inlägg.

Imorgon är jag LEDIG! de ska bli såååå skönt att slippa de stället för en dags skull;) Men de blir ingen sovmorgon imorgon för de för jag ska vara på vårdcentralen vid halv tio.

Nu kallar min säng och min bok!
Godnatt
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0