Allergisk?

Jag tror nästan jag är lite allergisk mot pollen. För de senaste dagarna har de kliat i ögonen som bara den, mina ögon har även varit rinniga och rinnig i näsan. Jag har dessutom de där knölarna bakom öronen, körtlarna som är svullna, som jag hade precis samma förra året i när jag precis hade kommit till NY och fick den där allergi grejen mot något. Och de va ju också precis i denna tiden på året då de är massvis med pollen i luften, och alla träden börjar blomma och få blad. Så idag imorse så tog jag en sväng förbi affären också och köpte Claritin, Benadryl va slut! Vi får hoppas de hjälper för jag vill inte bli så dålig som jag blev förra året! Här är en länk till de inlägget


Nu ska jag hoppa in i duschen efter dagens andra tränings pass:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0